קושירגיל
מוכן ב24 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר אדום על קוסקוס עם אפונה

סנאפר אדום על קוסקוס עם אפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סנאפר אדום על קוסקוס עם אפונה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 411 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 10 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, מים, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקוסקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס מנגו קוסקוס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 24 דקות. נסו סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, סנאפר פלורידה עם קוסקוס, ו קוסקוס עם אפונה ונענע (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.