קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

סנדי קולינס

סנדי קולינס
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את סנדי קולינס. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 295 קלוריות , 0 גרם חלבון ו -0 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך קלאב סודה, נענע, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וידידותית ל-Fodmap . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי של 7% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: Sandy , Sandy's Sundae ו- Crab Sandy .

הוראות

1
תחילה מכינים את סירופ הנענע הפשוט: שמים 1 כוס סוכר וכוס מים לסיר על אש בינונית-גבוהה. מביאים לרתיחה תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהסוכר נמס. מכבים את האש. שפשפו מעט את הנענע על ידי שפשוף בין האצבעות.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים נענע לסירופ ומניחים בצד עד שהיא מתקררת, לפחות שעה. מסננים לתוך צנצנת נקייה וזורקים את הנענע. מכסים את הצנצנת במכסה. שאריות סירופ ניתן לשמור במקרר עד חודשיים.
מרכיבים שתצטרך
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
3
להכנת המשקאות יש למלא 4 כוסות בקרח. שמים 2 כפות סירופ נענע פשוט לכל כוס. למעלה עם ככוס סודה קלאב וכפית מיץ לימון. מערבבים בעדינות ומקשטים עם ענף נענע.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מים מוגזיםמים מוגזים
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
4
הוסף 1 1/2 אונקיות ג'ין לכל כוס, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' יןג ' ין

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.