קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםאביב
מגזין

סנדלר ריבס תות

סנדלר ריבס תות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו סנדלר ריבס תות. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל של 489 קלוריות. מתכון זה משמש 2. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. אם יש לכם טפיוקה לבישול מהיר, חמאה, ביצה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. מתכונים דומים: סנדלר ריבס תות, סנדלר ריבס תות, ו סנדלר ריבס תות.

הוראות

1
שלב את ששת המרכיבים הראשונים; לחלק בין שני 8-עוז משומן. רמקינס או כוסות פודינג.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
2
תן לעמוד במשך 15 דקות.
3
בקערה קטנה שלבו את הקמח, הפקאנים, הסוכר, אבקת האפייה והמלח; חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. מערבבים ביצה. זרוק על ידי כפיות מעל תערובת פירות; להתפשט באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פירותפירות
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אופים בחום של 375 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שהמילוי מבעבע וקיסם המוחדר לציפוי יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בקערה חסינת מיקרוגל, שלבו גלידה ויין. מבשלים, ללא כיסוי, בעוצמה של 50% למשך 1-2 דקות או עד לחימום; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
מגישים עם סנדלר חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אלזס ווילם קירשברג דה בר ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
אלזס וילם קירשברג דה בר ריזלינג
אלזס וילם קירשברג דה בר ריזלינג
הגרנד קרו קירשברג דה בר הוא אחד הגראנדים המפורסמים ביותר של אלזס, שמוליד ריזלינג בעל אופי נהדר. הטרואר עמוק, מעניק ליינות מבנה מעולה, רעננות ועוצמה ארומטית שאין דומה לה. עם הזמן יינות אלה זוכים במיוחד למורכבות, עדינות ומינרליות.