קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

סרטי בקר אסיאתיים

סרטי בקר אסיאתיים
סרטי בקר אסיאתיים הוא מתכון ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב ושלמים עם 2 מנות. מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 38 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זהו מתכון די יקר לחובבי האוכל האסייתי. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש שמן צמחי, רוטב טריאקי, שן שום ופתיתי פלפל. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 55%. מתכונים דומים: סקיני ביף סטרוגנוף על סרטי קישואים, סרטי גבעול בקר תאילנדי וברוקולי מגולח, ומרק בקר ואטריות אסייתי עם ציר בקר עם 5 מרכיבים.

הוראות

1
פורסים בשר על פני התבואה ל-1/4 אינץ'. רצועות. בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת, משלבים את רוטב הטריאקי, השמן, השום, הג'ינג'ר ופתיתי הפלפל האדום; להוסיף בשר. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך 8 שעות או לילה, הופכים מספר פעמים.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום או 1/2 כפית בזיליקום מיובש, מפוררעלי בזיליקום או 1/2 כפית בזיליקום מיובש, מפורר
רוטב טריאקירוטב טריאקי
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף של מצנפת סקוטיצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף של מצנפת סקוטי
2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
שעועית ירוקה קפואה וקצוצהשעועית ירוקה קפואה וקצוצה
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. אורוג בשר על שיפודי מתכת או עץ ספוגים. צולים, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 2-4 דקות מכל צד או עד לעשייה הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
קליפת אבטיח כבושקליפת אבטיח כבוש
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
פילה סלמון ללא עור (ראה הערת טבח)פילה סלמון ללא עור (ראה הערת טבח)
3
מוציאים מהגריל או מהצלייה ומפזרים שומשום.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנהחסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה
ציוד שתשתמש בו
8 ירכי עוף, ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'8 ירכי עוף, ללא עור וללא עצמות, חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
פילה סלמון ללא עור (ראה הערת טבח)פילה סלמון ללא עור (ראה הערת טבח)

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.