קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

סרטן הופינג ג'ון

סרטן הופינג ג'ון
סרטן Hoppin ' ג'ון נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 245 קלוריות. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. אם יש לכם בשר סרטנים גוש, קורטוב של רוטב חריף, סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט עגבניות בקערה; לזרוק בעדינות מעיל.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים עם פרוסות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.