קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סרטן קליפה רכה ב. ל. ט. עם מיונז פלפל לימון

סרטן קליפה רכה ב. ל. ט. עם מיונז פלפל לימון
סרטן קליפה רכה ב. ל. ט. עם מיונז פלפל לימון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 1520 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 84 גרם שומן. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.84 דולר למנה. מתכון זה מן האוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לך שמן צמחי, מלח ים ופלפל, תיבול לרתיחה סרטן, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש באבוקדו אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: כריך סרטן קליפה רכה מתובל בקג'ון עם פלפל צהוב ואיולי צלפים, כריכי סרטנים רכים, ו סרטן קליפה רכה מטוגנת.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
להכנת המיונז: במעבד מזון, שלבו את החלמונים, המלח, החרדל ומיץ הלימון; מעבדים יחד ליצירת בסיס יציב. עם המנוע פועל, להוסיף כמה טיפות של שמן, התערובת יתחילו להתעבות. לאחר מכן, התחל להוסיף את יתרת השמן בזרם דק ויציב. מגרדים את דפנות המעבד ויוצקים את המיונז לקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
חלמון ביצהחלמון ביצה
חרדלחרדל
בסיסבסיס
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
מערבבים פנימה את הפלפל השחור והפטרוזיליה, מכסים ומכניסים למקרר; ניתן לשמור עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פטרוזיליהפטרוזיליה
1
יוצקים את החלב בקערה רדודה גדולה מספיק כדי להכיל את כל הסרטנים. מתבלים את חלב החמאה בתיבול לרתיחה סרטנים, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
חלב-חמאהחלב-חמאה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הניחו את הסרטנים בתערובת החלב ומרינדים, מכוסים, במקרר למשך שעה 1; השריית הסרטנים בחלב חמאה עוזרת לשמנמן כשהם מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
3
מוציאים את הסרטנים מאמבט החלב ונותנים לעודף לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
4
יוצקים 2 אינץ ' שמן במחבת כבדה או בסיר גדול ומחממים ל -350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מכניסים את הקמח לכלי פאי או צלחת ומתבלים בכמות לא מבוטלת של מלח ופלפל. מחפר את הסרטנים בקמח המתובל לציפוי, מנער את העודפים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
6
הניחו את הסרטנים בשמן החם בשכבה אחת מבלי להצטופף; יתכן שתצטרך לטגן אותם בקבוצות. היזהר, לסרטנים יש נטייה להתפוצץ ולהתיז. מבשלים את הסרטנים כ -3 דקות מכל צד, הופכים פעם אחת, עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
פופפופ
7
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
1
מורחים את מיונז פלפל הלימון על שני חצאי הלחם הקלוי, מוסיפים את החסה, העגבנייה, הבייקון והאבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
מיונזמיונז
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
מורחיםמורחים
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון
לחםלחם
2
הניחו מעל סרטן קליפה רכה מטוגנת וסגרו את הכריך.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן

מרכיבים

8פרוסותבייקון פלפל מעושן, מבושלבייקון פלפל מעושן, מבושל1אבוקדו, חצוי, מגולפים, פרוסיםאבוקדו, חצוי, מגולפים, פרוסים4לחמניות רכות, כגון בריוש או קרואסונים, מפוצלות וקלות קלוילחמניות רכות, כגון בריוש או קרואסונים, מפוצלות וקלות קלוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש2largesחלמונים * (ראה כתב ויתור)חלמונים * (ראה כתב ויתור)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1קומץפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה דקפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה דק1לימון, juicedלימון, juiced4עליםעלי חסה אדומיםעלי חסה אדומים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרסרטנים רכים שריון, ניקו ושטפוסרטנים רכים שריון, ניקו ושטפו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי1גפן-עגבניות בשלות, פרוסותגפן-עגבניות בשלות, פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון