קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

עגבניות ממולאות בסלט טבולה

עגבניות ממולאות בסלט טבולה
עגבניות ממולאות בסלט טאבולה עשויות להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 232 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך עגבניות beefsteak, עלי פטרוזיליה, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית נסו פיקניק ממולא: טונאן וארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, פיטן ואפונה אפונים ממולאים קישואים, אגוז וסוכר חום ממולאים תפוחים מקינטוש, שרימפס ברוטב מנטה עם טאבולה, עגבניות ופטה, ו סלט טונה עגבניות ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לכסות בולגר עם מים רותחים ומערבבים. מכסים את הקערה מניחים אותו במקרר או בראש הדלפק.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
תן לבולגר לעמוד 20 דקות כדי לרכך.
3
מוסיפים מיץ לימון, פטרוזיליה, מנטה, בצל ירוק, עגבניות שזיפים לבולגר וזורקים לשלב. שמלה את הסלט עם 2 כפות שמן זית כתית אקסטרה, מלח ופלפל, לטעמך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עגבניות שזיףעגבניות שזיף
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
מנטהמנטה
4
כדי לשרת, לחתוך עגבניות לרבעים, אבל לא מאפשרים את הסכין ללכת את כל הדרך דרך העגבניה. מקצצים את העגבניות, אבל משאירים את העור בטקט בתחתית. פתח את העגבניה כדי להידמות לפרח פתוח. מתבלים את הטומאטו במלח ופלפל ועורמים כמות נדיבה של סלט טאבולה על גבי העגבניה, ומאפשרים לסלט להישפך מטה ומעל פלחי העגבניות על הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין