קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

עדשים ברביקיו

עדשים ברביקיו
עדשים ברביקיו המתכון מוכן בערך בעוד 40 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 357 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קטשופ, שמן זית, פלפל אדום, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה מושלם עבור יום האב. נסו עדשים ברביקיו, עדשים אפויות ברביקיו, ו 3-מרכיב Slow Cooker ברביקיו עדשים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Zinfandel אטום. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
אטום Zinfandel
אטום Zinfandel
לאחר ההזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי במשך 14 חודשים, Zinfandel אטום מגלה טעמים בשלים של אוכמניות, boysenberry, דובדבן שחור עם מבטאים של תבלין וקקאו כהה. תהנה מהחושך!