קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

עדשים וקארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה

עדשים וקארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה
עדשים מתכון קארי ריבס עם תפוחי אדמה ואפונה מוכן בסביבות שעה 1 וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. במנה עיקרית זו יש 375 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, בצל, כרוב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב ריבס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וידוי # 66: אני פשוט ניסיתי ריבס ... ריבס תות מתפורר כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מתכונים דומים: Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה), Black Eyed Peas Curry (עם קוקוס) (Lobia Curry), ו מרק עדשים עם אפונה וחזיר.

הוראות

1
עבור תערובת התבלינים: בקערה, מערבבים יחד את כל החומרים.עבור עדשים: בסיר כבד 3 עד 4 ליטר, להמיס את החמאה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
עדשיםעדשים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את הבצל, שאלוט, זנגביל, וקמצוץ גדול של מלח, מכסים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבצל רך, 8-10 דקות. לחשוף, מערבבים את השום ואת תערובת התבלינים, ומבשלים, ערבוב, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מוסיפים את הכרוב, תפוחי אדמה, ריבס, עדשים, סוכר חום, עלה דפנה, יחד עם מספיק מים קרים כדי לכסות על ידי 1 אינץ'. להעלות את החום גבוה ולהביא לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום ומבשלים בעדינות, חשוף, עד העדשים רכים, כ 30 דקות. מערבבים מדי פעם ומוסיפים יותר מים לפי הצורך כדי לשמור על המנה מרק למדי.כאשר עדשים רכים, מתבלים במלח לפי הטעם, מערבבים באפונה, ומבשלים עד האפונה הם רק רך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ל-1 אננסל-1 אננס
עדשיםעדשים
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(יכול להיות או להרחיק)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי3שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק קצוץ גסכרוב ירוק קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,שומר קרקעשומר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים או מלח כשרמלח ים או מלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים צרפתיות, ספוגות במשך 4-6 שעות ומרוקנותעדשים צרפתיות, ספוגות במשך 4-6 שעות ומרוקנות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה מופשרתאפונה קפואה מופשרת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביות (1/2 אינץ')תפוחי אדמה חתוכים לקוביות (1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק ריבספרוס דק ריבס2largesשאלוט, פרוס דקשאלוט, פרוס דק2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.