קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוגות הסלמון המפורסמות של סבתא

עוגות הסלמון המפורסמות של סבתא
עוגות הסלמון המפורסמות של סבתא הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 278 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 225 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, . אם יש לכם סלמון, ביצים, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: המילוי המפורסם של סבתא רבא, עוגיות גלגל התנופה המפורסמות של סבתא, ו קציץ הבשר הכמעט מפורסם של סבתא.

הוראות

1
לקטוף דרך הסלמון ולהסיר כל עצמות. בקערת ערבוב, לנצח את הביצים ולהוסיף בצל חתוך, סלמון ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מערבבים היטב.
3
צורה לתוך 2 אונקיות קציצות; על 7 או 8 קציצות. במחבת גדולה מעל חום בינוני, מחממים את השמן. מטגנים כל קציצה במשך 5 דקות בכל צד או עד פריכים וזהב חום.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. את יכולה לנסות שרדונה של אובר לורן ויניארד. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.