קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגות וניל מלאות פטל עם ציפוי קרם חמאה

עוגות וניל מלאות פטל עם ציפוי קרם חמאה
המתכון פטל מלא עוגות וניל עם ציפוי קרם חמאה יכול לספק את התשוקה האמריקאית בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש קינוח זה 297 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 24 מנות. אם יש לכם חמאה, חמאה אמיתית * טמפרטורת החדר ,להדביק צביעת מזון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 8%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו קרם שוקולד מלא קאפקייקס וניל עם ציפוי וניל שעועית, עוגות וניל מלאות בגלידה, ו עוגות לימון עם ציפוי יוגורט וניל פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350° ומניחים 24 ניירות cupcake במחבת מאפין.ממיסים את החמאה במיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים תערובת עוגה, ביצים ומים לחמאה בקערה גדולה ומערבבים על נמוך במשך 1 דקות. לאחר מכן, לערבב על גבוה במשך 1 דקות. (הבלילה שלך צריכה להיות עבה וקרם-לא רזה ונוזלי כמו זה כאשר אתה עוקב אחר הוראות התיבה)למלא את דפי הקאפקייקס-טיפ: השתמש בסקופר גלידה! - כדור אחד הוא בדיוק הסכום הנכון לכל עוגה!
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים קאפקייקס על מתלה באמצע בתנור במשך 20 דקות (או עד toothpick מוכנס יוצא נקי)
מרכיבים שתצטרך
4
תן cool.In מחבת רוטב בינונית, משלבת מים*, סוכר, קמח ומיץ לימון ומערבבת היטב. אם יש מיץ פטל שלך, לנקז את המיץ ולהוסיף מים = 1-1 / 4 נוזל. (לא היה לי הרבה מיץ בכלל, אבל אם אתה על ידי פטל ממותק, הם עשויים להניב יותר רוטב.)
מרכיבים שתצטרך
5
חום ומערבבים עד תערובת רותחים ומתעבה.מגניב לגמרי.מערבבים פטל מופשר.מניב כ 2 כוסות של מילוי.(הכנתי 1/2 מהמתכון הזה כי לא רציתי למלא את כל העוגות שלי.)
מרכיבים שתצטרך
6
אופים קאפקייקס מגניב לחלוטין
מרכיבים שתצטרך
7
לגזור קטע בצורת חרוט קטן במרכז הקאפקייקס להוסיף מילוי פטל לחור להחליף את צמרות (פשוט לעשות את הטוב ביותר שאתה יכול - הם לא צריכים להיות מושלמים) עכשיו הם מוכנים לכפור.חמאה קרם ביסודיות וקיצור . מקציפים את הוניל.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים סוכר, כוס אחת בכל פעם עד מעורבב. כאשר הסוכר מוכה לחלוטין ואת הצדדים של הקערה הם גירדו למטה, להוסיף את הקצפת, להכות במהירות הגבוהה ביותר עד סופר רך, על דקה אחת.אם אתה רוצה להוסיף צבע לציפוי שלך, כמו שאני עשיתי, להשתמש בצבעי מאכל ממרח ג ' ל. היא חזקה יותר ומלאת חיים יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים ציפוי לשקית מאפה עם הטיפ והכפור האהובים עליכם! מילאתי רק 1/2 מהקאפקייקס שלי, אז הקפאתי את הקאפקייקס המלאים בציפוי לבן עם סוכריות ... העוגות עם ציפוי ורוד וצהוב אין מילוי.
מרכיבים שתצטרך