קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

עוגות חתונה שקדים כפול

עוגות חתונה שקדים כפול
עוגות חתונה שקדים כפול יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 292 קלוריות. והוא יספק כ 18 מנות. זה יהיה להיט בחג החתונה שלך. אם יש לך תמצית שקדים, תערובת עוגה, קצפת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -30 דקות. עם כפית ציון של 10% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. מתכונים דומים: עוגות חתונה שקדים כפול, עוגות עוגת חתונה שקדים עם מילוי פטל, ו עוגות חתונה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350°F (325°F למחבתות חשוכות או לא דביקות).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים כוס אפייה נייר בכל אחד 18 כוסות מאפין בגודל רגיל. הפוך את הבלילה עוגה כמו בימוי על תיבת, הוספת 1 כף תמצית שקדים. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין, ממלאים כל אחד על שלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
3
אופים 20 עד 25 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז הקאפקייק יוצא נקי. מגניב מחבתות 10 דקות; להסיר מחבתות מתלה קירור. מגניב לגמרי, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
בקערה בינונית, לנצח חמאה ואבקת סוכר עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
להוסיף קצפת ו 2 כפיות תמצית שקדים; להכות על מהירות גבוהה עד מעורבב היטב. תתאים טיפ מס'46 לשקית קישוט ותמלא בציפוי. השתמש קצה, עם צד חלק כלפי מטה, כדי בנדיבות ציפוי צינור בתנועה מעגלית. החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ציפויציפוי