קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות כמהין שוקולד

עוגות כמהין שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות שוקולד כמהין. מנה אחת מכילה 498 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ביצים, סודה לשתייה, אבקת סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו עוגות כמהין שוקולד, עוגות כמהין שוקולד, ו עוגיות שוקולד כמהין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור הסעה ל 325 מעלות F. קו מחבת cupcake עם 24 ספינות cupcake.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
בקערה ערבוב, להוסיף את הסוכר, וניל וביצים, ומערבבים עד בשילוב. עם המיקסר על מהירות נמוכה, מוסיפים את החלב והשמן, ומערבבים עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
בלנדרבלנדר
3
בקערה נפרדת, מוסיפים את הקמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח, ומערבבים יחד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את המרכיבים היבשים לתערובת הביצים ומערבבים במהירות בינונית עד שהבלילה חלקה, כ-2 דקות. כבה את המיקסר והוסף את הקפה החם.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
מערבבים על נמוך במשך 2 דקות יותר.
6
מלאו את השורות שלושה רבעים מלאים עם הבלילה ואופים במשך 14 דקות. לאחר התקרר לחלוטין, להשתמש בסכין קילוף לחתוך את מרכז הקאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
7
כדי להרכיב: באמצעות סקופ גלידה קטן, למלא את העוגות עם 1 כף של גנאש כמהין שוקולד מקורר. באמצעות שקית צנרת עם קצה 1M, בנדיבות להקפיא את הקאפקייקס עם שוקולד מוקצף חמאה, לוודא לכסות את האזור המלא.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
8
מוסיפים את השמנת הרותחת לשבבים ומערבבים יחד עד שהצ ' יפס נמס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
קרםקרם
9
מוסיפים ליקר, מערבבים היטב ומניחים בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
10
במערבל חשמלי, לנצח את החמאה על גבוה במשך 2 דקות. לאחר החמאה מוקצפת, מוסיפים את אבקת הסוכר 1 כוס פעם עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
11
מוסיפים את הוניל ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
12
מוסיפים את אבקת הקקאו ומערבבים במהירות בינונית עד משולב היטב. עם המיקסר על מהירות נמוכה, לאט להוסיף את השמנת הכבדה. לאחר הקרם הכבד משולב, להפוך את המיקסר על גבוה שוט במשך 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקר שוקולדליקר שוקולד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חםקפה חם2ביציםביצים4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם כבד רותחקרם כבד רותח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפצפוצי שוקולד חלבפצפוצי שוקולד חלב9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4מקלותחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת