קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגות מפלצת

עוגות מפלצת
תשכחו מלצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל אמריקאי. נסו להכין עוגות מפלצת בבית. מנה אחת מכילה 384 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הצמחוני lacto ovo מגיש 12 . כמה אנשים ממש אהבו את הקינוח הזה. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לך, יוגורט טבעי סיר, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו עוגות מפלצת קטנות, עוגות מפלצת מגעיל, ו Green Monster Cupcakes.

הוראות

1
תנור חום כדי 190c / 170c מאוורר / גז 5 ו קו 12 חור מאפין פח עם מקרים עוגה עמוקה. שים את כל מרכיבי העוגה לתוך קערה גדולה ולהכות יחד עם מקצף יד חשמלי עד חלקה. כפית את התערובת לתוך המקרים, ואז אופים במשך 20 דקות עד עלה ושיפוד מוכנס לתוך האמצע יוצא יבש. מגניב לגמרי על המדף. יכול להיות מורכב עד 3 ימים קדימה ונשמר במיכל אטום, או קפוא עד 1 חודש.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
עבור הזיגוג, לעבוד חמאה, חלב ווניל לתוך הסוכר הדובדבן עד שמנת וחיוורת. צבע עם צביעת מזון, אם משתמשים, ואז ליצור פרצופים מפלצת מבעית משלך באמצעות ממתקים וסוכריות.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
ציפוי חום לקישוטציפוי חום לקישוט
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגות. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "