קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות מפלצת קטנות

עוגות מפלצת קטנות
מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו את "תמצית ונילן", "חמאה", "ביצים" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגות מפלצת, עוגות מפלצת סיד בצנצנת, ו קאפקייקס מפלצת קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך קאפקייקס: מחממים תנור ל 177°. Line 12 כוס מאפין פח (או פח מיני קאפקייקס) עם ספינות קאפקייקס. בקערה בינונית, לטאטא יחד קמח, אבקת אפייה ומלח; להפריש. באמצעות מיקסר חשמלי, חמאת שמנת וסוכר יחד עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים ביצים ווניל ומכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרכיבים יבשים לסירוגין עם חלב, מגרדים את הצדדים של קערה לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
4
מלא כל כוס מאפין על שתי ציפורים מלאות.
5
אופים עד צמרות הם קפיץ לגעת, 20 עד 25 דקות (כ 10 דקות עבור קאפקייקס מיני). מגניב בפח על מתלה תיל. (Cupcakes יכול להתבצע עד לנקודה זו ונשמר, במיכל אטום, במשך 1 יום.)
מרכיבים שתצטרך
6
הפוך ציפוי: באמצעות מיקסר חשמלי, להכות יחד חמאה וקיצור במשך כ 2 דקות. לאט לאט להכות בסוכר ' ממתקים קצת בכל פעם. לנצח וניל ומלח, ולהמשיך להכות עוד דקה עד wellcombined. (ציפוי יכול להיות מורכב עד 1 שבוע קדימה; לקרר במיכל אטום ולהכות שוב לפני השימוש.)
מרכיבים שתצטרך
7
מחלקים זיגוג בין מכולות נפרדות עבור כל צבע שאתה רוצה להשתמש, ולהוסיף צבע מאכל; להשאיר כמה לא מצונזר אם תרצה בכך. עוגות פרוסט עם מרית הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
8
השתמש בצינורות זיגוג שונים כדי להפוך את השיער, ולהשתמש במגוון סוכריות כדי לעשות פרצופים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח12ריבס, קצוץ טרי או קפואצבע מאכל מגווןצבע מאכל מגוון1tubeציפוי מגוון בצבעים שוניםציפוי מגוון בצבעים שונים12ריבס, קצוץ טרי או קפואמגוון ממתקים, כגון מחרוזת שוש, מיני ומינרלים רגילים, מיני מרשמלו, סוכריות גומי וסוכריות גומימגוון ממתקים, כגון מחרוזת שוש, מיני ומינרלים רגילים, מיני מרשמלו, סוכריות גומי וסוכריות גומי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1דאש(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחהמקל חמאה לא מלוחה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה לא מלוחהמקל חמאה לא מלוחה1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס