קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות18
ציון בריאות3
מגזין

עוגות קישואים עם ציפוי גבינת שמנת

עוגות קישואים עם ציפוי גבינת שמנת
המתכון עוגות קישואים עם ציפוי גבינת שמנת מוכן בסביבות שעה 1 והוא בהחלט מרהיב צמחוני ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 334 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 18 מנות. אם יש לך אבקת אפייה, אגוזי מלך, קינמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגות קישואים עם ציפוי גבינת שמנת, עוגות קישואים מתובלות עם ציפוי גבינת שמנת, ו עוגות קישואים אננס עם ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הזיגוג
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים התנור ל 35
3
קו 18 כוסות מאפין עם ספינות נייר.
4
מורחים את האגוזים על תבנית אפייה גדולה rimmed ואופים עד קלוי, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו מגניב.
6
הפוך את הזיגוג
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה בטוחה למיקרוגל, לכסות את הצימוקים עם ברנדי ומיקרוגל עד חם, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
8
בואו להתקרר ולאחר מכן לנקז.
9
הפוך את הזיגוג
מרכיבים שתצטרך
10
בקערה בינונית, לטאטא את הקמחים עם סודה לשתיה, אבקת אפייה, קינמון, מלח ופלפל. בקערה גדולה, לטאטא יחד את השמן, סוכר חום, סירופ מייפל, וניל וביצים.
מרכיבים שתצטרך
11
הפוך את הזיגוג
מרכיבים שתצטרך
12
לסחוט את הקישואים יבשים. מערבבים את האגוזים, צימוקים, קישואים וג ' ינג ' ר לתוך החומרים הרטובים.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיף את החומרים יבשים בקבוצות קטנות עד משולב היטב. כפית את הבלילה לתוך כוסות מאפין ואופים עד מאפינס באביב בחזרה כאשר נלחץ קלות, על 25 דקות.
14
להעביר מתלה ולתת מגניב לטמפרטורת החדר.
15
הפוך את הזיגוג
מרכיבים שתצטרך
16
בקערה, לנצח את גבינת שמנת עם החמאה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
17
מוסיפים את הסוכר של הממתקים, הוניל, הקינמון והכתום ומכים עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
18
מורחים את הציפוי על העוגות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון2(חוֹרֶף)זנגביל מסוכר טחוןזנגביל מסוכר טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2largesביצים, מכותביצים, מכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי מלך כוסות, קצוץ גסאגוזי מלך כוסות, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 ק 1/4 ק " ג קישואים, מגורר