קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות שוקולד ללא גלוטן

עוגות שוקולד ללא גלוטן
עוגות שוקולד ללא גלוטן עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 24 . מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 126 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מסטיק קסאנטאן, סודה לשתיה, ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו עוגות שוקולד ללא גלוטן עם קמח שעועית גרבנזו-הקאפקייקס הטובים ביותר שלי ללא גלוטן עד כה, ספוקי עכביש קורי קוקוס קאפקייקס עם שוקולד גנאש (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא שמן), ו ללא גלוטן עוגות חלב ללא שוקולד קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים שני מחבתות מאפין 12 כוס או קו עם כוסות אפייה נייר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה בינונית, מערבבים יחד את קמח האורז, קמח דוחן, קקאו, מלח, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומסטיק קסנאתן. בקערה גדולה נפרדת, להכות את הביצים, סוכר, שמנת חמוצה, חלב וניל. מערבבים את החומרים יבשים עד חלקה. כפית את הבלילה לתוך הכוסות מוכנות, חלוקת באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
קמח דוחןקמח דוחן
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד צמרות האביב בחזרה כאשר לחוץ קלות, 20 עד 25 דקות. מגניב במחבת מעל מתלה תיל. כאשר מגניב, לארגן את העוגות על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת