קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות18
ציון בריאות4
מגזין

עוגיות אגוזי לוז שוקולד

עוגיות אגוזי לוז שוקולד
עוגיות אגוזי לוז שוקולד הוא צמחוני קינוח. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 440 קלוריות. מתאים ל-18 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו ביצים, אגוזי לוז, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -40 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים spoonacular ציון של 29%. מתכונים דומים: עוגות פררו רושה: עוגות שוקולד עשירות עם אגוזי לוז, עוגיות אגוזי לוז שוקולד, ו עוגיות אגוזי לוז שוקולד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז 18 כוסות מאפין או קו עם כוסות אפייה נייר. מערבבים יחד את הסוכר, קמח, אגוזי לוז הקרקע, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ומלח; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים36 אגוזי לוז שלמים מולבנים, קלויים
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
הכה יחד את הביצים, שמן צמחי, חלב, ותמצית וניל עם מיקסר חשמלי עד חלקה. מערבבים את תערובת הקמח עד לחלח, ולאחר מכן מערבבים במים עד הבלילה חלקה. הבלילה עשויה להיות קצת רזה.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
יוצקים לתוך כוסות מאפין מוכן.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא נקי, כ -15 דקות. מגניב במחבת במשך 10 דקות, ולאחר מכן להסיר מהמחבת, ולאפשר להתקרר לחלוטין על מתלה חוט. לאחר קרירות, כפור עם ממרח אגוזי לוז שוקולד, ומפזרים אגוזי לוז קצוצים לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אגוזי לוזממרח אגוזי לוז
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
אגוזי לוזאגוזי לוז
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממרח אגוזי לוז שוקולד, כגון נוטלהממרח אגוזי לוז שוקולד, כגון נוטלה2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קלוייםאגוזי לוז קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קצוציםאגוזי לוז קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן