קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות ממתקים בלוטים

עוגיות ממתקים בלוטים
. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו עוגיות ממתקים בלוטים, 4 מרכיב בלוט סקווש ממתקים, ו עוגיות בלוטים (מתכונים דומים).

הוראות

1
למרוח כמות קטנה של ציפוי על החלק התחתון השטוח של נשיקה ממתקים. לחץ על החלק התחתון השטוח של וופל הוניל. למרוח קצת יותר זיגוג על החלק התחתון השטוח של שבב חמאה, ולחץ על החלק העליון המעוגל של העוגייה. חזור עם שאר החומרים. להפריש לייבוש, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ממתק חמאהממתק חמאה
ציפויציפוי
ונילוניל
וופלוופל
ממתקיםממתקים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות ניתן לזווג עם קרם שרי, מדיירה, פרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "