קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות48
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר ממיסות בפה

עוגיות סוכר ממיסות בפה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים,אז נסו עוגיות סוכר נמס בפה. מתכון זה מכין 48 מנות עם 79 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם מלח, חלמון ביצה, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: ממיסים בפה עוגיות סוכר, עוגיות הסוכר של אמא נמסות בפה, ו ממיסים בפה עוגיות סוכר ביצה.

הוראות

1
בקערה גדולה, שמנת את החמאה, גבינת שמנת וסוכר עד אור רכה. מקציפים חלמון ביצה ותמציות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, המלח והסודה לשתייה; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מכסים ומכניסים למקרר למשך 3 שעות או עד שקל לטפל בהם.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
על משטח מקומח קלות מרדדים בצק ל -1 / 8 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים עם מקומח 2-1 / 2 אינץ'. חותך עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
מקום 1 פנימה. מלבד על ניירות אפייה לא משומנים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 375 למשך 8-10 דקות או עד שהקצוות מתחילים להשחים. מצננים 2 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים. מקשטים לפי הצורך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות סוכר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.