קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות60
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר פריכות אגוזים

עוגיות סוכר פריכות אגוזים
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוגיות סוכר פריכות אגוזים עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל קינוח שמגיש 60. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 109 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש סודה לשתיה, חמאה, סוכר ושמן צמחי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 11%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: עוגיות סוכר פריכות, צ'יפס סוכר אגוזי, ו ברים פריכים אורז שוקולד כפול אגוזים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים קלות דפי עוגיות. מערבבים יחד את הקמח, הסודה לשתייה, קרם האבנית והמלח; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
עוגיותעוגיות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה והסוכר עד חלקה. טורפים פנימה ביצים, שמן צמחי ווניל. מערבבים בהדרגה תערובת קמח עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה אגוזים. זרוק בצק על ידי כפיות מעוגלות על גיליונות עוגיות מוכן. משטחים עוגיות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
עוגיותעוגיות
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש למשך 10 עד 12 דקות, או עד שהקצוות מתחילים להשחים. מצננים על ניירות אפייה למשך דקה לפני שמעבירים למתלים להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות סוכר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. הבודגאס נברן ברוט וינטג ' רוזאדו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
חובבן מציצה ברונטית הארדקור רוסית העשרה
קאווה פרימיום אלגנטית המציעה ניחוחות וטעמים של הדרים בהירים, יחד עם בועות עדינות ועדינות שהן סימן ההיכר של יין סופר-נוצץ.זיווגי אוכל: נברן ברוט רוזאדו זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלות פנים ולאירועי "עמידה" אחרים.