קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות שוקולד-קרמל

עוגיות שוקולד-קרמל
חטיפי עוגיות שוקולד-קרמל עשויים להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. יש קינוח זה 237 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. גשו לסופר וקנו את השוקולד של בייקר, קרמל, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד-קרמל, חטיפי עוגיות שוקולד קרמל, ו חטיפי עוגיות שוקולד קרמל.

הוראות

1
מחבת קו 13x9 אינץ ' עם רדיד אלומיניום לעטוף ריינולדס, עם קצוות של רדיד המשתרע על הצדדים; ספריי עם ספריי בישול. מסדרים עוגיות בשכבה אחת בתחתית מחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוגיותעוגיות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
מיקרוגל קרמל ביטים וחלב בקערה למיקרוגל על גבוה 1-1/2 עד 2 דקות. או עד חתיכות נמסות לחלוטין תערובת מעורבב היטב, ערבוב לאחר כל דקה.
מרכיבים שתצטרך
סיביות קרמלסיביות קרמל
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
יוצקים על עוגיות; להפיץ לחלוטין לכסות עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
4
שוקולדים במיקרוגל בקערה ניתנת למיקרוגל 2 דקות. או עד שכמעט נמס, ערבוב כל 30 שניות.; מערבבים עד שוקולדים נמסים לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
5
יוצקים מעל שכבת קרמל; להתפשט לחלוטין לכסות שכבת קרמל.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
מורחיםמורחים
6
בואו לעמוד 2 שעות לפני חיתוך לסורגים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "