קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 5 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גבינה פקאן חמאה עם זיגוג שוקולד

עוגת גבינה פקאן חמאה עם זיגוג שוקולד
מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 394 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. לך לחנות ותביא קצפת, גבינת שמנת, אבקת סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-5 דקות. נסו ציפוי חמאה פקאן, עוגת גבינה עם פקאן חמאה, ו חמאה חומה Caramelized תפוחים פריך ברים w / פקאן Streusel + Mascarpone מייפל זיגוג (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 204°. בקערה בינונית, לנצח את כל מרכיבי הקרום עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד מתפורר. בצק טפיחה בתחתית ו 1 1/2 אינץ 'במעלה הצדדים של מחבת 9 אינץ' ungreased.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת Springformמחבת Springform
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים כ 7 דקות או עד חום זהוב. מגניב 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
להפחית את טמפרטורת התנור ל 163°. Beat גבינת שמנת בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד חלקה. מקציפים 1 כוס סוכר חום עד שמנת. מקציפים ביצים, חמאה טעם ווניל, גירוד קערה מדי פעם, עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
4
יוצקים לתוך קרום אפוי חלקית.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
אופים על 1 שעה 10 דקות או עד שהמרכז כמעט מוגדר. מגניב 15 דקות (מרכז ישקע מעט).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בינתיים, לחמם שבבי שוקולד וקרם הקצפה בסיר 1 ליטר על אש נמוכה, תוך ערבוב כל הזמן, עד נמס וחלק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מורחים ציפוי שוקולד על גבי עוגת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד
מורחיםמורחים
8
חום 1 כף סוכר חום, 1 כף חמאה ואת חצאי פקאן ב 8 אינץ ' מחבת לא מקל על חום נמוך, ערבוב לעתים קרובות, עד הסוכר נמס פקאן הם קלויים.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מורחים על נייר שעווה; מגניב 5 דקות. לסדר פקאנים מסוכרים לאורך קצה עוגת גבינה. מגניב 2 שעות בטמפרטורת החדר. מקררים 4 שעות או לילה. הפעל מרית מתכת לאורך הצד של עוגת הגבינה כדי לשחרר; להסיר את הצד של המחבת. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך1(יכול להיות או להרחיק)טעם חמאה, אם תרצה.טעם חמאה, אם תרצה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוצים דקפקאנים קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת (כבד) שמנתקצפת (כבד) שמנת