קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר טרופית עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס

עוגת גזר טרופית עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס
, המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 1080 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 59 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, גבינת שמנת מפילדלפיה, ג'ינג'ר מגובש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגת גזר עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס קלוי, חטיפי עוגת גזר עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס, ו עוגת גזר וקוקוס עם ציפוי גבינת שמנת דבש.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. חמאה שלוש מחבתות עוגה בקוטר 9 אינץ 'עם 1 1/2 אינץ' - צדדים גבוהים. שורה תחתונה של מחבתות עם נייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב 1/3 כוס קמח הבא 3 מרכיבים במעבד. תהליך עד אגוזים קצוצים דק.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא הנותרים 2 כוסות קמח, קינמון, אבקת אפייה, מלח, וסודה אפייה בקערה בינונית כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
4
באמצעות מיקסר חשמלי, להכות סוכר ושמן בקערה גדולה להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. מקציפים בוניל. מקציפים בתערובת קמח ותבלינים. מערבבים בתערובת קוקוס-מקדמיה, ואז גזר ואננס מרוסק.
מרכיבים שתצטרך
6
מחלקים את הבלילה בין מחבתות.
7
אופים עד tester מוכנס לתוך מרכז העוגות יוצא נקי, על 30 דקות. מגניב מחבתות על מתלים 1 שעה. הפעל סכין סביב קצה מחבתות כדי לשחרר עוגות. להפוך עוגות על מדפים; מגניב לגמרי.
1
מקציפים גבינת שמנת וחמאה בקערה גדולה עד חלקה. הכה באבקת סוכר, ולאחר מכן שמנת של קוקוס ושתי תמציות. צמרמורת עד המשרד מספיק כדי להתפשט, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים שכבת עוגה 1, צד שטוח למעלה, על מגש.
3
מורחים ציפוי 3/4 כוס מעל העוגה. למעלה עם שכבת העוגה השנייה, צד שטוח למעלה.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים ציפוי 3/4 כוס מעל. למעלה עם שכבת עוגה שלישית, מעוגל בצד למעלה, הקשה מעט לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
5
מורחים שכבה דקה של ציפוי מעל וצדדים של עוגה. עוגת צמרמורת הנותרים ציפוי 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים את הציפוי שנותר מעל וצדדים של עוגה. מסדרים אגוזים שלמים וג ' ינג ' ר סביב קצה העליון של עוגה. צ ' יל 1 שעה. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי עם כיפת עוגה וצינה.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה לפני ההגשה.)

מרכיבים

5526 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנופה כל המטרה קמח (מנופה, ולאחר מכן נמדד)מנופה כל המטרה קמח (מנופה, ולאחר מכן נמדד)3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורד דק מקולףגזר מגורד דק מקולף1(יכול להיות או להרחיק)תמצית קוקוסתמצית קוקוס680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות פילדלפיה-מותג גבינת שמנת, טמפרטורת החדרחבילות פילדלפיה-מותג גבינת שמנת, טמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי קרם ממותק של קוקוס (כגון קוקו לופז)שימורי קרם ממותק של קוקוס (כגון קוקו לופז)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ ג'ינג'ר גבישיקצוץ ג'ינג'ר גבישי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מקדמיה צלויים יבשאגוזי מקדמיה צלויים יבש14אגוזי מקדמיה צלויים לגמריאגוזי מקדמיה צלויים לגמרי4largesביציםביצים4(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס כתוש במיץ שלו, מנוקז היטבאננס כתוש במיץ שלו, מנוקז היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותקקוקוס ממותק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות