קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גינס

עוגת גינס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גינס Gingerbread. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 191 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום פטריק הקדוש. אם יש לך מחבת עוגה, בתוספת 2 כפות סוכר חום, סטאוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו עוגת גינס, עוגת זנגביל מובחרת של גינס, ו עוגיות זנגביל טבעוניות עם סטאוט גינס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 325 מעלות F. קו מחבת העוגה שלך עם נייר אלומיניום לשמן אותו, או לשמן את מגש נייר הכסף שלך.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
טופס עוגהטופס עוגה
תנורתנור
2
שים את החמאה, סירופ, סוכר חום כהה, חסון, זנגביל, קינמון וציפורן הקרקע לתוך מחבת להתמוסס בעדינות על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום כההסוכר חום כהה
ציפורן קרקעציפורן קרקע
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סטאוטסטאוט
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
תוריד את החום וקצף בקמח וסודה לשתייה. יהיה עליך להיות סבלני להקציף ביסודיות כדי להיפטר כל גושים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
לטאטא את השמנת החמוצה והביצים יחד בקנקן מדידה ולאחר מכן הכה לתערובת זנגביל, לטאטא שוב כדי לקבל בלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מקציףמקציף
5
יוצקים את זה לתוך מחבת העוגה / לסכל שלך, ואופים במשך כ 45 דקות; כאשר הוא מוכן זה יהיה נוצץ עלה במרכז, ומגיע מהמחבת בצדדים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
6
תן את זנגביל קריר לפני חיתוך לפרוסות או ריבועים.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס (ארוז) בתוספת 2 כפות סוכר חום כההכוס (ארוז) בתוספת 2 כפות סוכר חום כהה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 מקלות 10 חמאה, בתוספת כמה עבור משומן1/4 מקלות 10 חמאה, בתוספת כמה עבור משומן2ביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ זהב (כגון לייל)סירופ זהב (כגון לייל)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1מחבת לסכל אלומיניום מלבני או מחבת עוגה, כ 13 על ידי 9 על ידי 2 אינץמחבת לסכל אלומיניום מלבני או מחבת עוגה, כ 13 על ידי 9 על ידי 2 אינץ2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסטאוט (כמו גינס)סטאוט (כמו גינס)