קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת דלעת אולטימטיבית

עוגת דלעת אולטימטיבית
פאי הדלעת האולטימטיבי דורש מסביב 2 שעות ו -40 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 50 גרם של שומן, וסך הכל 760 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם שמנת כבדה, דלעת, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. 84 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: דלעת פאי מתובל זרעי דלעת, מאפינס פאי דלעת, ו דלעת עוגת קינמון רול כוסות.

הוראות

1
מערבבים את הקמח, הסוכר וקמצוץ מלח בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים בחמאה הקרה עם בלנדר מאפה או את הידיים עד התערובת דומה פירורים גסים. עבודה ב 3 כפות מי קרח עד הבצק מחזיק יחד מבלי להיות דביק מדי. אם זה עדיין מתפורר, להוסיף עוד מי קרח, 1 כפית בכל פעם. טופס לתוך כדור, לעטוף פלסטיק להכניס למקרר לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
על משטח מקומח, לגלגל את הבצק לתוך מעגל 11-12 אינץ ' עם מערוך מקומח. להקל לתוך מחבת פאי 9 אינץ'; לחץ בחוזקה לתוך החלק התחתון והצדדים. לקצץ את הבצק העודף, ואז לצבוט את הקצוות. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן למלא.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים תבנית אפייה על מדף התנור התחתון מחממים עד 37
1
לטאטא את הדלעת בקערה עם החמאה וקמצוץ מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף ב 3 ביצים והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את השמנת, קינמון ואגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את התערובת לתוך קליפת העוגה. מקציפים קלות את הלבן ביצה, ואז מברשת על הקצוות מאפה. בזהירות למקם את העוגה על תבנית אפייה שחומם מראש, להוריד את טמפרטורת התנור ל 325 ואופים עד העוגה מוגדר אבל עדיין מתנועע מעט, על 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו להתקרר לחלוטין.
6
בינתיים, להפוך את ציפוי: טוסט אגוזי פקאן על תבנית אפייה בתנור במשך כ 10 דקות; מגניב. עם סכין או מעבד מזון, לחתוך בגסות את פקאן, חמוציות ועוגיות; מפזרים על העוגה מקורר.
מרכיבים שתצטרך
7
צילום: סטיב ג ' ירלט