קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת חמאה

עוגת חמאה
עוגת חמאה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 12 מנות עם 559 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 28 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו אגוזי פקאן, סודה לשתייה, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 25%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגת דלעת חמאה עם ציפוי חמאה, עוגת חמאה עם גנאש שוקולד חמאה, ו עוגת בננה עם חמאה, רציתי עוגה.

הוראות

1
קו שני משומן 9 אינץ'. תבניות אפייה עגולות עם נייר שעווה; מניחים בצד. במיקרוגל, להמיס שבבי חמאה ומים ב 70% כוח במשך 1 דקה; מערבבים. מיקרוגל במרווחים נוספים של 10 עד 20 שניות, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת חלקה. מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
בקערה גדולה, קיצור שמנת וסוכרים עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מקציפים בתערובת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
ממתק חמאהממתק חמאה
(קיבלר)(קיבלר)
4
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים לתערובת מוקרמת לסירוגין עם חלב חמאה רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(צינור גדול)(צינור גדול)
5
יוצקים לתוך מחבתות מוכן.
6
אופים בחום של 375 ניתנים לזיהוי למשך 25-30 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
בסיר גדול שלבו סוכר ועמילן תירס. מערבבים חלב ומים מתאדים לתערובת אחידה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד להסמכה ומבעבעת. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
8
מסירים מהאש. מערבבים כמות קטנה של מילוי חם לתוך חלמון ביצה; להחזיר את כל המחבת, תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זנים של פטריותזנים של פטריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
9
מסירים מהאש. מערבבים בעדינות צ ' יפס וחמאה. מערבבים פנימה אגוזי פקאן וקוקוס. מגניב לטמפרטורת החדר ללא ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
10
מניחים שכבת עוגה אחת על צלחת הגשה; מורחים עם מחצית מהמילוי. למעלה עם שכבה שנייה ומילוי שנותר. דפנות כפור עם ציפוי קרם חמאה. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1חלמון ביצה, מוכה קלותחלמון ביצה, מוכה קלות3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציפוי קרם חמאהציפוי קרם חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן, קצוץפקאן, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב