קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

עוגת כיכר קראמבל תפוחים ופודינג

עוגת כיכר קראמבל תפוחים ופודינג
קראמבל תפוחים ועוגת כיכר רפרפת דורשת בערך 1 שעה ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 8 מנות עם 1981 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 99 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא הביא לך על ידי ריבה & קרוש קרם. גשו לסופר וקנו פטל, חמאה, אבקת סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: כיכר קראמבל תפוחים, עוגת קראמבל תפוחים, ו עוגת פודינג תפוחים צרפתית.

הוראות

1
מחממים את התנור למאוורר 180 מעלות צלזיוס/160 מעלות צלזיוס. מרפדים תבנית כיכר 2 ק ג בנייר אפייה ומגש אפייה קטן 1.שלב 2: לעוגה משפשפים פנימה את החמאה והקמח עד שיש לכם פירורי לחם ואז מערבבים דרך התבלין המעורב וסוכר המוסקוואדו.שלב 3: מקציפים פנימה את הביצים ואז מערבבים דרך התפוחים והחלב. כף לתבנית הכיכר ואפה 55 דקות או עד ששיפוד יוצא נקי.שלב 4: בעוד העוגה היא בתנור להפוך את ציפוי להתפורר על ידי שפשוף קמח רגיל, שקדים הקרקע, סוכר וחמאה יחד עד שאתה מקבל תערובת כמו הריסות.
מרכיבים שתצטרך
חמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
לשימור,לשימור,
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
2
מורחים על מגש האפייה ומכניסים לתנור לחצי השעה האחרונה של אפיית העוגה.שלב 5: ברגע שהעוגה והציפוי המתפורר מתקררים הופכים את הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מכניסים את החמאה וסוכר הדובדבן למיקסר (או עושים זאת ביד) ומקציפים לתערובת אחידה. בקערה ממיסים את אבקת הרפרפת בחלב ואז מקציפים את זה במהירות גבוהה למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת פודינגאבקת פודינג
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
מניחים חצי מהבל המרוסק
2
עוגיות ויטה בתחתית שתי כוסות גלידה.שלב 3: כף את היוגורט והפטל היווני באופן שווה לשתי המנות ואז מפזרים את שאר הביסקוויטים המרוסקים ואגוזי הפקאן הקצוצים.
מרכיבים שתצטרך
יוגורט יוונייוגורט יווני
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
3
מזלפים דבש ומגישים עם נענע טרייה.פרטים
מרכיבים שתצטרך
מנטה טרייהמנטה טרייה
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
1
מוסיפים למרק את הטורטליני, התרד והאפונה ומבשלים כמה דקות לפני שמוסיפים את השמנת, הפרמזן ואגוז המוסקט.שלב 1: מחממים את התנור ל -180 מעלות צלזיוס/350 מעלות צלזיוס / גז 4 ומרפדים תבנית מאפינס בת 12 חורים במארזי נייר
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1
מניחים כדורים בגודל אגוז על גיליון אפייה משומן (תצטרך 2 גדולים) ואופים במשך 12 דקות. מניחים להתקרר מעט לפני שמוציאים למתלה קירור.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1כפית תבלין מעורבכפית תבלין מעורב2תפוחי ברמלי, קלופים וחתוכים לקוביות קטנותתפוחי ברמלי, קלופים וחתוכים לקוביות קטנות25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, קוביותחמאה, קוביות110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאהחמאה140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרכךחמאה, מרכך220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאהחמאה2גזר, קצוץגזר, קצוץ170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב מרוכזחלב מרוכז20אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת פודינגאבקת פודינג2006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכפול קרםכפול קרם2ביצים, מכותביצים, מכות3ביצים, מכותביצים, מכות3קמח רגילקמח רגיל1שן שום, קצוץשן שום, קצוץ8(חוֹרֶף)יוגורט יוונייוגורט יווני10אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים טחוניםשקדים טחונים4עוגיות דבש ואגוזים, מרוסקותעוגיות דבש ואגוזים, מרוסקות8ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף של דבש מנוקהטפטוף של דבש מנוקה200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי סוכרציפוי סוכר280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת סוכר, מנופהאבקת סוכר, מנופה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול איטלקיתיבול איטלקי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חלבחלב5(חוֹרֶף)חלבחלב306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלבחלב100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס שוקולד חלבצ'יפס שוקולד חלב8ריבס, קצוץ טרי או קפואמנטה לקישוטמנטה לקישוט1צביטהקורט אגוז מוסקטקורט אגוז מוסקט1בצל, קצוץבצל, קצוץ50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרמזן, מגורדפרמזן, מגורד50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה1קומץאגוזי פקאן, קלויים וקצוציםאגוזי פקאן, קלויים וקצוצים30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח רגילקמח רגיל120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטלפטל100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה מומלחתחמאה מומלחת110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח העלאת עצמיקמח העלאת עצמי250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח העלאת עצמיקמח העלאת עצמי350אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח העלאת עצמיקמח העלאת עצמי100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד טריתרד טרי300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד וריקוטה טורטליניתרד וריקוטה טורטליני25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גלגלית סוכרגלגלית סוכר110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גלגלית סוכרגלגלית סוכר140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר Muscavado אורסוכר Muscavado אור220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גלגלית סוכרגלגלית סוכר1כפית תמצית ונילכפית תמצית וניל6006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי ירקותמלאי ירקות