קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מזון השטן עם קורי עכביש שוקולד

עוגת מזון השטן עם קורי עכביש שוקולד
עוגת מזון השטן עם קורי עכביש שוקולד עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 692 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 28 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם סודה לשתיה, אבקת קקאו, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת יום הולדת שוקולד: עוגת מזון השטן עם ציפוי שוקולד חמאה עשיר, עוגת השטן עם שוקולד גנאש, ו עוגת מזון השטן עם ציפוי שוקולד פאדג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177° עם מתלים בשלישים העליונים והתחתונים. מחבתות עוגת חמאה, ואז ישבנים בשורה עם סיבובים של נייר קלף. מחבתות אבק עם קמח, לדפוק את עודף.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד קמח, סודה לשתייה, ומלח בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא יחד רותחים-מים חמים וקקאו בקערה אחרת עד חלקה, ואז לטאטא בחלב ווניל.
מרכיבים שתצטרך
4
לנצח חמאה וסוכרים עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. במהירות נמוכה, מערבבים בתערובת קמח 3 קבוצות, לסירוגין עם תערובת קקאו, מתחיל ומסתיים בקמח, ומערבבים עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
6
מחלקים הבלילה בין מחבתות, החלקה צמרות.
7
אופים, החלפת מיקום של מחבתות באמצע הדרך, עד מפרט עץ מוכנס למרכז יוצא נקי ועוגות מתחילים למשוך מן הצדדים של מחבתות, 20 עד 25 דקות.
8
עוגות מגניב מחבתות על מדפים 20 דקות, ואז להפוך על מדפים להתקרר לחלוטין.
1
עקוב אחר מעגל 9 אינץ ' על גיליון נייר קלף, ואז לצייר קורי עכביש בתוך מעגל. ליד האינטרנט, לצייר עכביש 2-3 אינץ'. הפוך ציורים על גבי תבנית אפייה.
2
ממיסים שבבי שוקולד בקערה חסינת חום מעל סיר של מים רותחים, ערבוב. מגניב מעט, ולאחר מכן להעביר שקית מאפה. צינור שוקולד על גבי אינטרנט, מתחיל עם חישורים, ועל עכביש על קלף, ואז להקפיא עד המשרד, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
1
לשים מרכיבים ציפוי בקערה גדולה חסינת חום להגדיר מעל סיר של מים רותחים. הכה עם מערבל כף יד במהירות נמוכה עד התערובת חמה וסוכר מומס. המשך להכות במהירות גבוהה עד עבה ורך, 7 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
להסיר קערה מחום ולהכות ציפוי עד מקורר מעט, 5 עד 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
1
מניחים שכבת עוגה על צלחת הגשה.
2
מורחים למעלה עם כמה ציפוי. למעלה עם שכבת עוגה אחרת ולהתפשט עם כמה ציפוי, ולאחר מכן העליון עם שכבת העוגה הסופית. כפור העליון וצדדים של עוגה עם הנותרים ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים חלק קלף עם עכביש ושמורה. הפוך אינטרנט על קלף על עוגה בזהירות לקלף את הנייר. מקלפים קלף מעכביש ושמים עכביש ברשת.
4
בואו עוגה לעמוד בטמפרטורת החדר עד קישוטי שוקולד התרככו.
מרכיבים שתצטרך
1
* שכבות עוגה יכול להתבצע 2 ימים קדימה, כל הזמן, עטוף היטב בניילון נצמד, בטמפרטורת החדר, או 1 שבוע קדימה וקפוא.* קישוטי שוקולד יכול להתבצע 1 יום קדימה וקפוא.* אתה יכול להחליף 2 כפיות תמצית וניל טהור עבור אבקת האספרסו בציפוי.* חלבוני הביצה בציפוי לא יכולים להיות מבושלים במלואם.* העוגה יכולה להיות מורכבת ומעוטרת 4 שעות קדימה ומקוררת.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר לפחות 30 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש3largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה4largesביצים, מחומם במים חמים מאוד 10 דקותביצים, מחומם במים חמים מאוד 10 דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)אבקת אספרסו מיידית (אופציונלית; ראה הערת טבחים, להלן)אבקת אספרסו מיידית (אופציונלית; ראה הערת טבחים, להלן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2מקלותחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)אבקת קקאו לא ממותק (לא תהליך הולנדי)11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחים-חםמים רותחים-חם6(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב