קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מחבת שוקולד קוקוס קרמל

עוגת מחבת שוקולד קוקוס קרמל
עוגת מחבת קוקוס קרמל שוקולד עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 518 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו קוקוס, ביצה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו חומית מחבת שוקולד קרמל מלוחה עם גלידת קרמל, עוגת מחבת תפוח קרמל מלוח, ו עוגת תפוחים מחבת עם ציפוי קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה קטנה, מערבבים יחד קמח, סודה לשתייה, סוכר מגורען ומלח 1/4 כפית; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
ב 9 אינץ ' מחבת ברזל יצוק, לחמם 1/4 כוס חמאה, קקאו, מים ושמן לרתיחה מעל חום בינוני. מקציפים בתערובת קמח עם מקציף. בכוס 1 כוס מדידה, להכות ביצה, חלב חמאה 1 כפית וניל. עובד במהירות, להכות בתערובת חלב עם whisk עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מחבתמחבת
מקציףמקציף
4
יוצקים למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 10 עד 15 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
6
בעוד העוגה אפייה, להכין רוטב קרמל. בסיר 2 ליטר, מערבבים יחד סוכר חום, חצי וחצי, 1/4 כוס חמאה ו 1/4 כפית מלח. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך 5 עד 7 דקות, מכות עם whisk עד רוטב מתחיל להתעבות. מערבבים ב 1 כף וניל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
7
מפזרים קוקוס קלוי באופן שווה על עוגה חמה כדי לכסות.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
8
רסס ברוטב קרמל. אם תרצה, לשרת עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
קצפתקצפת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממותק קוקוס מגורר, קלויממותק קוקוס מגורר, קלוי3(חוֹרֶף)קקאו אפייה לא ממותקקקאו אפייה לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב