קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

עוגת עוף עם לחם תירס

עוגת עוף עם לחם תירס
עוגת עוף לחם תירס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 444 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך אורגנו, קמח, פטריות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו כיסי פשטידת עוף, מרק פשטידת עוף תוצרת בית, ו פשטידת עוף מבושלת איטית. (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק, עוףמרק, עוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2largesחזה עוף, גדול, חצויחזה עוף, גדול, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1(קיבלר)(קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס, קפוא, אפרסקים ושמנתתירס, קפוא, אפרסקים ושמנת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי ג'ק, גרוסהגבינת מונטריי ג'ק, גרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות, קרם, פרוספטריות, קרם, פרוס11 קילו קישואים,אורגנו, טרי, קצוץאורגנו, טרי, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,מלח, יםמלח, ים1גדולשאלוט, צרפתית, גדולה, פרוסהשאלוט, צרפתית, גדולה, פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, מתוק, קצוץבצל, מתוק, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל, מתוק (תערובת, אדום או כתום או צהוב)פלפל, מתוק (תערובת, אדום או כתום או צהוב)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות ויינגוט Willi Schaefer Graacher Domprobst ריזלינג ספטלזה מספר 5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 69 דולר לבקבוק.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5