קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגת פירות מבושלים

עוגת פירות מבושלים
צריך קינוח צמחוני? עוגת פירות מבושלים יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 7 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 981 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים יש 4 אוהדים. חג המולד יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 45 דקות. אם יש לכם סודה לשתייה, מים, פירות מסוכרים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר ספוני ציון של 28%. נסו עוגת חג המולד מבושלת, עוגת צימוקים מבושלת, ו עוגת תמרים מבושלת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 300 מעלות צלזיוס (150 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית כיכר בגודל 9 על 5 אינץ', ומרפדים בנייר אפייה או בנייר אלומיניום.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
שלב את המים, הפירות המעורבים, הסוכר והחמאה בסיר על אש בינונית. מביאים לרתיחה, מערבבים מדי פעם, ומרתיחים בעדינות כ -10 דקות. מנפים את הקמח, הסודה לשתייה והתבלין המעורב לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
פירות מעורביםפירות מעורבים
תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
3
יוצקים פנימה את התערובת המבושלת, ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
4
מערבבים פנימה את הביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
יוצקים לתבנית הכיכר המשומנת.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
6
אופים 90 דקות בתנור שחומם מראש, עד ששיפוד או סכין המוחדרים לחלק העליון יוצאים נקיים. עוגה מגניב במחבת לפחות 10 דקות לפני הסרת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
סכיןסכין
מחבתמחבת