קושיקשה
מוכן ב1 ש, 4 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

עוגת פקאן

עוגת פקאן
המתכון פאי פקאן מוכן בערך 1 שעה ו 4 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 725 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו קינוח. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. גשו לסופר וקנו סוכר, חמאה, סוכר חום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת דובדבנים, ו עוגת חמאה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.