קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות10
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת צ'יפס דלעת

עוגת צ'יפס דלעת
עוגת צ'יפס דלעת יכולה להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. אם יש לך סובין, תחליף ביצה, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 81 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד טוב כמו קינוח. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. עם כפית ציון 64%, המנה הזו מוצקה. עוגת שוקולד צ'יפס דלעת, עוגת דלעת שוקולד צ'יפס, ו עוגת שוקולד צ'יפס דלעת דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה מקציפים תחליף ביצה עד להקצפה.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הדלעת, רסק התפוחים והסובין; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
דלעתדלעת
סוביןסובין
3
שלב את הקמח, הסוכר, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח והתבלינים; מוסיפים בהדרגה לתערובת הדלעת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה אגוזי פקאן ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
דלעתדלעת
פקאניםפקאנים
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
4
יוצקים לתוך 10-ב. מחבת צינור מחורץ מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים בחום של 350 מעלות למשך 55-65 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקרר לחלוטין. אבק עם סוכר קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.