קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת קילו שוקולד מטוגנת בשמן עמוק

עוגת קילו שוקולד מטוגנת בשמן עמוק
עוגת ליטרת שוקולד מטוגנת בשמן עמוק עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתאים ל-16 מנות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 35 גרם של שומן, וסך הכל 716 קלוריות. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, סודה לשתיה, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-35 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עוגת קילו שמנת חמוצה שוקולד עמוקה, עוגת קילו שמנת חמוצה שוקולד עמוקה, ו בצק עוגיות מטוגן בשמן עמוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: 10 אינץ ' bundt פאן
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
2
מערבבים דגנים, סוכר וקינמון. מחלקים שווה בין 2 צלחות עוגה או מכולות רדודות אחרות. מקציפים ביצים במים בצלחת עוגה אחרת או בקערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
דגני בוקרדגני בוקר
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חותכים עוגת קילו לחתיכות מרובע בגודל ביס. לחץ על כל ריבוע בתערובת דגנים ולחץ על ציפוי לעוגה. מטבל מצופה מרובע ביצה לשטוף, ואז לגלגל במיכל השני של תערובת דגנים. שוב לחץ על ציפוי על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
עוגה יבשהעוגה יבשה
דגני בוקרדגני בוקר
גלולגלול
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ביצהביצה
4
להקפיא מצופה ריבועי עוגה על נייר שעווה מרופד אפייה עד מוצק, 4 עד 6 שעות. עוגיות מטוגנות קפוא מצופה ריבועים במשך 45 שניות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים אבקת סוכר טפטוף עם סירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
אבקת סוכראבקת סוכר
6
מגישים עם קצפת ודובדבן.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
דובדבניםדובדבנים
7
מחממים תנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
שמן וקמח מחבת 10 אינץ'. מנפים יחד קמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה, מלח וקקאו ומניחים בצד. באמצעות מיקסר חשמלי, שמנת יחד חמאה, קיצור, וסוכר עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קיצורקיצור
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
9
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, ומערבבים היטב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
10
מוסיפים קמח וחמאה לסירוגין לתערובת חמאה, מתחילים ומסתיימים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
11
מוסיפים וניל ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
12
יוצקים הבלילה למחבת מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
13
אופים במשך 1 שעה ו 45 דקות או עד העוגה נעשית.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
הסר מהתנור ולאפשר לעוגה להתקרר במחבת במשך 10 דקות. הפוך על צלחת עוגה ומגיש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 מקלות) חמאה, מרוכך(2 מקלות) חמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)16ריבס, קצוץ טרי או קפואסירופ שוקולד, עבור טפטוףסירופ שוקולד, עבור טפטוף5(חוֹרֶף)קקאוקקאו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקורנפלקס, מרוסק דקקורנפלקס, מרוסק דק2ביציםביצים5ביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון16ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן לטיגון עמוקשמן לטיגון עמוק16ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת סוכר, לפיזוראבקת סוכר, לפיזור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקותקיצור ירקות11 קילו קישואים,1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן