קושיבינוני
מוכן ב17 דק.
מנות16
ציון בריאות24
מגזין

קארי ירוק תאילנדי עם ירקות וטופו

קארי ירוק תאילנדי עם ירקות וטופו
המתכון תאילנדי קארי ירוק עם ירקות וטופו יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 17 דקות. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 75 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא צ'ילי, אספרגוס, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קארי ירוק תאילנדי עם טופו (או לא), קארי אדום תאילנדי עם שעועית ירוקה וטופו, ו קארי ירוק תאילנדי עם עוף, שרימפס, או טופו (מתכונים דומים).

הוראות

1
טוסט כוסברה זרעי כמון במחבת קטנה ויבשה במשך כשתי דקות על חום גבוה או עד שהם הופכים ריחני.
מרכיבים שתצטרך
3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הסר אותם לקערה ולאפשר להתקרר. ואז לטחון אותם ואת הפלפלים השחורים בטחנת תבלינים או טחנת קפה עד אבקה. (ניתן גם לטחון אותם במכתש ועלי).
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מניחים את התבלינים ואת כל שאר החומרים למעבד מזון ולעבד עד הדבק עבה שלה, לעצור כדי לגרד את הצדדים לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
4
הוסף עוד מים, אם יש צורך לשמור על התערובת נעה, ולהיות זהיר לא לנשום את האדים כפי שאתה להסיר את הכיסוי (אני יודע את זה מניסיון!)
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מניחים בצנצנת מכוסה היטב ומקררים. השתמש בתוך 2-3 שבועות או להקפיא לשימוש מאוחר יותר.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירס או אבקת arrowrootעמילן תירס או אבקת arrowroot1חבורהאספרגוס, הקצוות גזוז וגבעולים לחתוך לחתיכות 1 אינץאספרגוס, הקצוות גזוז וגבעולים לחתוך לחתיכות 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחורפלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה או פטרוזיליה איטלקית (אופציונלית)עלי כוסברה או פטרוזיליה איטלקית (אופציונלית)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1(חוֹרֶף)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1חבילהאונקיות טופו extra-firm, קוביות ולחץ קל (ראה וריאציות להלן)אונקיות טופו extra-firm, קוביות ולחץ קל (ראה וריאציות להלן)2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה, לקישוטכוסברה טרייה קצוצה, לקישוט1אינץזנגביל טרי, קלופים וחתוכים לחתיכותזנגביל טרי, קלופים וחתוכים לחתיכות2ציפורןשום, טחוןשום, טחון8ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים51 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרצ'ילי ירוק, כגון סראנו, גבעולים הוסרו לחתוך לחתיכות גדולותצ'ילי ירוק, כגון סראנו, גבעולים הוסרו לחתוך לחתיכות גדולות2(חוֹרֶף)משחת קארי ירוקהמשחת קארי ירוקה16מיץ של חצי לייםמיץ של חצי ליים3ביוןדשא לימון, חלק לבן בלבד, קצוץדשא לימון, חלק לבן בלבד, קצוץ1קליפה מגורדת של 1 סידקליפה מגורדת של 1 סיד1גדולבצל, חצוי פרוס דקבצל, חצוי פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי קשיו גולמייםאגוזי קשיו גולמיים16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם2שאלוט, קלופים ורבעיםשאלוט, קלופים ורבעים2(חוֹרֶף)lite רוטב סויה (או תמרי ללא גלוטן)lite רוטב סויה (או תמרי ללא גלוטן)11 קילו קישואים,סוכר, נקטר אגבה, או תחליף סוכרסוכר, נקטר אגבה, או תחליף סוכר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי chard שוויצרי, פרוס דק (ראה וריאציות להלן)עלי chard שוויצרי, פרוס דק (ראה וריאציות להלן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מיובש, לא ממותקקוקוס מיובש, לא ממותק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)מים (במידת הצורך)מים (במידת הצורך)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.