קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

עוגת רוטב תרד איטלקית

עוגת רוטב תרד איטלקית
. אם יש לך נקניק בתפזורת, קרום כפול מוכן לשימוש עוגה קרום, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב קטוגני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. וזה מרהיב. מתכונים דומים: נקניק איטלקי ועוגת תרד, עוגת רוטב תרד איטלקית, ו לזניה איטלקית עם נקניק ותרד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה ומערבבים בנקניק. מבשלים ומערבבים עד הנקניק מתפורר, משחימים באופן שווה, וכבר לא ורוד, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים שומן עודף. הפרד ביצה אחת והניח את החלמון בצד; הכה ביצה לבנה וביצים שנותרו בקערה. מקפלים תרד, גבינת מוצרלה, גבינת ריקוטה, מלח, אבקת שום, פלפל, ונקניק לביצים.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
אבקת שוםאבקת שום
חלבוניםחלבונים
נקניקנקניק
תרדתרד
פלפלפלפל
ביצהביצה
מלחמלח
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
קו צלחת עוגה 10 אינץ ' עם מאפה תחתון; לשפוך מילוי לתוך הקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
מרדדים את המאפה שנותר כדי להתאים העליון של עוגה; מקום מעל מילוי. לקצץ, חותם, וקצוות חליל; לחתוך חריצים במאפה. מקציפים את המים ואת חלמון הביצה הנותרים בקערה קטנה; מברשת את התערובת על גבי עוגה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיםמים
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
אופים בתנור שחומם מראש עד הקרום הוא זהוב ומילוי הוא מבעבע, 50 עד 60 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בואו לעמוד 10 דקות לפני חיתוך.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.