קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות9
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

עוגת שוקולד פקאן

עוגת שוקולד פקאן
זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון דרומי. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך סירופ תירס, חמאה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגת פודינג שוקולד, ו עוגת שוקולד צ'יפס של KK.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד מריר קצוץשוקולד מריר קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה קרה, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץמקל חמאה קרה, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ממתקים סוכרממתקים סוכר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן3largesביצים, מכותביצים, מכות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח, על 1 1/2 כוסות בתוספת 2 Tbspsקמח, על 1 1/2 כוסות בתוספת 2 Tbsps2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4(חוֹרֶף)מי קרחמי קרח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפצפוצי שוקולד חלבפצפוצי שוקולד חלב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאן קצוצות גסחתיכות פקאן קצוצות גס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)קיצור ירקות מוצקקיצור ירקות מוצק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי