קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות20
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת תבלינים דלעת

עוגת תבלינים דלעת
צריך קינוח ללא חלב? עוגת תבלינים דלעת יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 174 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 20. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם קינמון טחון, תערובת עוגת תבלינים, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 21%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: עוגת דלעת טבעונית רכה עם ציפוי קרם חמאה תבלין דלעת, עוגת דלעת שוקולד כפולה עם קרם חמאת תבלינים דלעת, ו עוגת תבלינים דלעת.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה היבשה, הביצים, הדלעת, המים, השמן, תערובת הפודינג והקינמון. מקציפים במהירות בינונית במשך 5 דקות. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
תערובת עוגהתערובת עוגה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
פקאניםפקאנים
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור מחורצת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 45-55 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת כדי להתקרר לחלוטין. עוגת פרוסט או לשרת עם קצפת. לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לעוגת תבלינים. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "