קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

עוטפת Zesty טופו עם טפנד זיתים

עוטפת Zesty טופו עם טפנד זיתים
צריך מנה עיקרית חלבית חינם וצמחונית? עטיפות טופו מתובלן עם טפנד זיתים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 435 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך גרגר מים, מלח ים, עגבניות מיובשות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. עם כפית ציון של 76% המנה הזאת די טובה. נסו עוטפת Zesty טופו, טפנד זיתים שחור קל (עם גירסת זית ירוקה מדי!), ו טפנד זיתים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין ממרח זיתים, מניחים את ארבעת המרכיבים הראשונים במעבד מזון; דופק 2 עד 3 פעמים או עד טחון. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
כדי להכין עוטפת, לשלב 2 כוסות מים רותחים ועגבניות מיובשות בקערה; לתת לעמוד 30 דקות או עד רך.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים וקוצצים. תניח בצד.
4
חותכים טופו לאורכו לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים פרוסות טופו על מספר שכבות של מגבות נייר; מכסים במגבות נייר נוספות.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו לעמוד על 20 דקות או עד בקושי לח.
7
מחממים מחבת nonstick גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בצל; מטגנים 5 דקות או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים בקערה; מערבבים בחומץ בלסמי.
מרכיבים שתצטרך
10
מערבבים מיץ לימון ו 6 מרכיבים הבאים (מיץ לימון דרך שום) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
11
מחבת חום מצופה בתרסיס בישול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
12
להוסיף טופו; לבשל 6 דקות, בראונינג מכל הצדדים. מערבבים בתערובת מיץ לימון; מבשלים 1 דקה או עד שהרוטב מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
13
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
14
מורחים 2 כפות טפנד באופן שווה על כל טורטייה. למעלה כל טורטיה עם 1 חתיכת טופו, על 1/4 כוס עגבניות מיובשות, 1/3 בצל כוס, ו 1 כוס נחלת; להתגלגל.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו מוצק במיוחד, סחוטטופו מוצק במיוחד, סחוט410-inchs(10 אינץ') טורטיות קמח(10 אינץ') טורטיות קמח11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתי קלמטה, מגולעניםזיתי קלמטה, מגולענים2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים נרפאו בשמן, מגולעניםזיתים שחורים נרפאו בשמן, מגולענים11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות בצל אדום, מופרדים לטבעות(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות בצל אדום, מופרדים לטבעות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות, ארוזות ללא שמןעגבניות מיובשות, ארוזות ללא שמן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזוז גרגיר הנחלים (על 1 חבורה)גזוז גרגיר הנחלים (על 1 חבורה)