קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

עוטפת דרום מערב נקניק-אורז

עוטפת דרום מערב נקניק-אורז
המתכון דרום מערב נקניק אורז עוטפת יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 61 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גבינת צ'דר, טורטיות קמח, אורז מיידי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו עוטפת דרום-מערב, עטיפות עוף דרום מערב, ו עוטפת צמחונית דרום-מערבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים נקניק במחבת nonstick גדולה על בינוני - גבוה 5 דקות. או עד שחום קל, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים במרק וסלסה; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים אורז; מערבבים. כיסוי; מבשלים על חום בינוני-נמוך 3 דקות. או עד מחומם דרך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
הסר מהחום.
5
בואו לעמוד, מכוסה, 5 דקות.
6
כף על טורטיות; לקפל במחצית.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו נואר אורגני Stoltz. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.