קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

עוטפת חסה חומוס סלסה

עוטפת חסה חומוס סלסה
המתכון סלסה חומוס חסה עוטפת מוכנה בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 446 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-639 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סלסה, פלפל חריף, עלי חסה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו חומוס קארי חסה עוטפת, קארי ועטיפות חסה חומוס, ו עוטפת חסה חומוס אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חומוס וסלסה במחבת רוטב בינונית. מבשלים מעל חום בינוני-גבוה, ערבוב מדי פעם, עד שכל הנוזל נספג החומוס לקחו על צבע של סלסה, על 8 דקות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לקרר לאורך הלילה. גרגרי חומוס כפית לתוך עלי חסה העליון עם חתיכות פלפל קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים חומוס בכל טמפרטורה. (עושה על 8 עוטפת)מידע תזונתי
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1
2mount למנה
2
קלוריות
3
450Fat
4
40g
5
פחמימות
6
20gdietary Fiber22. 90gSugars21. 40gProtein23. 30g

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. ה-Markus Huber Sparkling rosé עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Markus הובר רוז נוצץ
Markus הובר רוז נוצץ
צבע סלמון בהיר עם משחק זהב אדמדם של אור, עדין, persistet musseux, עדין, טרי מאוד animating האף, פירות ותבלינים עם רמזים של דובדבנים טריים גרגרי יער, הערה מתוחכמת של הדרים. יבש, פרי מונע עדיין שמנת על החיך, ארוגים דק עם חומציות אלגנטית ותמצית מינרלים, מבנה הרמוני מאוד.