קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

עוף אידיוט ממולא אננס

עוף אידיוט ממולא אננס
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם פלפל קאיין, בצל ירוק, חצאי חזה עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו עוף אידיוט קל עם אננס, עוף אידיוט עם אורז עם כוסברה אננס, ו עוף אידיוט עם סלסה אננס בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, פינו גריס

ריזלינג, גוורצטרמינר ופינו גרי הם הבחירה הראשונה שלי לקריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.