קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

עוף אידיוט עם אורז עם כוסברה אננס

עוף אידיוט עם אורז עם כוסברה אננס
המתכון עוף אידיוט עם אורז כוסברה אננס מוכן בסביבות 55 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 428 קלוריות. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך allspice הקרקע, פלפל, ציפורן טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו עוף אידיוט עם אורז, שעועית שחורה ואננס, עוף אידיוט עם אורז מפוטר וסלסה אננס בגריל, ו דביקה jerk & צלעות סוכר חום עם אורז אננס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. דומיין וינבך קובי לורנס גוורסטרמיינר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 54 דולר לבקבוק.
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
Domaine Weinbach Cuvee Laurence Gewurztraminer
הניחוחות מעוררים עם הערות של עלי ורדים ופירות אקזוטיים. מעט יבש על החיך, הבציר הזה חושף זר של קנטלופ בשל, גויאבה, וניחוחות נקטרינה אשר מאוזנים עם תבלינים עדינים כגון זנגביל והל. הסיום ארוך ואלגנטי.זה Gewurztraminer הוא צדדי וניתן לזווג עם סלמון מעושן, כמו גם חזיר בג ' ינג ' ר מטוגן, מטבח דרום מזרח אסיה כגון קארי קוקוס אדום, מנות הודיות, או בסגנון מרוקאי. גם נהדר בכוחות עצמו, כמו אפריטיף, או עם כבד אווז עשיר, גבינות בוגרות.