קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

עוף הודי בגריל

עוף הודי בגריל
עוף הודי בגריל יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 21 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 248 קלוריות. לכי לחנות וקחי שום, יוגורט, כורכום טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היוגורט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 33%. נסו שיפודי עוף הודיים בגריל, הודו מתובל עוף בגריל, ו עוף בגריל מתובל הודי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב זנגביל, שום, כורכום, מלח, ויוגורט.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להשרות את חתיכות העוף בתערובת במשך 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה ואח שמן קל. עוף בגריל עד שמיצים לרוץ ברורים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.