קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות18
מגזין

עוף ונקניק גמביה

עוף ונקניק גמביה
עוף ונקניק גמביה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 609 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. אם יש לכם פלפלים, פלפל, עלי דפנה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: עוף ונקניק גמביה, הטוב ביותר אי פעם עוף ונקניק גמביה, ו עוף ונקניק גמביה.

הוראות

1
שלב 1 כף מלח ו 3 ingredientsin קערה קטנה; מפזרים על כל העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום 1/2 כוס שמן בסיר כבד גדול חום overmedium. עבודה בקבוצות, searchicken עד חום זהוב, על 5 minutesper צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
העברה לצלחת.
4
הוסף sausageto סיר; לבשל עד השחמה, על צד 4 minutesper.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מעבירים לצלחת עם עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
מסננים טפטוף מן הסיר דרךמסננת בסדר רשת לתוך כוס 2 כוס heatproofmeasuring; מילואים 1 כוס טפטוף, הוספת שמן יותר במידת הצורך כדי למדוד 1 כוס.נגב סיר נקי; להחזיר טפטופים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
7
חום מטפטף מעל חום בינוני.
8
קמח ויסקין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
9
להקציף כל הזמן עד רביכההצבע של שוקולד חלב, 15-20 דקות.להפחית את החום נמוך; להוסיף בצל. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד רך, על 10minutes. מערבבים בצבעי לבן וירוק חיוור של בצל ירוק ו-3 המרכיבים הבאים. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד רך, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
בצל ירוקבצל ירוק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
לאט לאט לטאטא במרק.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
מוסיפים עלי דפנה, קורנית, ועוף שמורות ונקניקיות.מביאים לרתיחה; להפחית את החום לנמוךסימר בעדינות, ברפרוף שומן מן surfacead ערבוב מדי פעם, כ 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
טימיןטימין
12
מערבבים בכוס 1 במיה, ווסטרשייר, ורסק חם. מבשלים עד עוף הוא מאוד מתוןוטעמים מתמזגים, כ 45 דקות. Stirin שנותר 1 okra כוס; מבשלים עד okra iscrisp-מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
עוף שלםעוף שלם
במיהבמיה
13
הסר מחום. מתבלים לפי הטעם במלח. לעשות קדימה:יכול להתבצע 2 ימים קדימה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
14
בואו להתקרר מעט; צמרמורת חשופה עד הקור. כיסוי ו keepchilled. תתחמם בעדינות לפני שתמשיך.
15
הוסף 1 כפית אבקת פיל, אם משתמשים.
16
מגישים גאמבו על אורז.
מרכיבים שתצטרך
מרק גמביהמרק גמביה
אורזאורז
17
עם עיטור gallnish-חלקים ירוקים של בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
18
מפזרים withmore אבקת פיל, אם תרצה בכך.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן חריף אחר, לחתוך לתוך 1/2 andouille או נקניק מעושן חריף אחר, לחתוך לתוך 1/2 " סיבובים23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2גבעולי סלרי, קצוצים דקגבעולי סלרי, קצוצים דק10ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מאודהאורז מאודה11 קילו קישואים,אבקת filé ועוד (אופציונלי)אבקת filé ועוד (אופציונלי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2(חוֹרֶף)שום קצוץשום קצוץ2פלפלים ירוקים, קצוצים דקפלפלים ירוקים, קצוצים דק11 קילו קישואים,רוטב חריף (עדיף גביש)רוטב חריף (עדיף גביש)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח כשר ועודמלח כשר ועוד2בצל צהוב בינוני, קצוץמרק עוף במלח נמוךמרק עוף במלח נמוך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 1/2 " - פרוסות עבות טרי (או קפוא, מופשר) במיה, מחולק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4בצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וחיוורים מופרדים כהה)בצל ירוק, פרוס דק (חלקים לבנים וחיוורים מופרדים כהה)1קילוגרםירכיים עוף ללא עור וללא עצמותירכיים עוף ללא עור וללא עצמות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(או יותר) שמן צמחי(או יותר) שמן צמחי2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו דון אולגאריו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.