קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 45 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

עוף טנדורי עם מלפפון Raita

עוף טנדורי עם מלפפון Raita
עוף טנדורי עם מלפפון Raita עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 46 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 456 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם מלפפון, תיפוף עוף, טנדור מסאלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 24 שעות ו-45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: עוף טנדורי עם Raita עגבניות מלפפון, טנדורי רגל כבש עם מלפפון Raita, ו רגלי עוף טנדורי עם Raita.

מרכיבים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!