קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות68
מגזין

עוף יווני לימון עם פלפלים

עוף יווני לימון עם פלפלים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? עוף יווני לימון עם פלפלים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 113 גרם חלבון 58 גרם של שומן, וסך הכל 1159 קלוריות. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, לימונים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. וזה מצוין. נסו לימון-עוף ומקלות תיפוף, שום לימון עוף ומקלות תיפוף, ו מקלות עוף עם לימון ושום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.