קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

עוף עם רוטב שמנת תרד פרושוטו

עוף עם רוטב שמנת תרד פרושוטו
עוף עם רוטב תרד פרושוטו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1640 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 81 גרם שומן. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך ביצים, גבינת מוצרלה, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פרושוטו & עוף פונטינה עם רוטב פטריות לימון, עוף ופסטה תרד עם רוטב שמנת לימון, ו עוף עטוף פרושוטו עם תרד מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים את הביצים והחלב יחד בקערה קטנה; להפריש. מערבבים את פירורי הלחם, אבקת שום, פפריקה, מלח ופלפל יחד בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את שמן הירקות במחבת מעל חום בינוני. טובלים את חזה העוף בתערובת הביצים ולוחצים על פירורי הלחם, מנערים את פירורי הלחם העודפים. מבשלים את חזה העוף בשמן החם עד חום זהוב משני הצדדים, כבר לא ורוד במרכז, והמיצים לרוץ ברור, כ 6 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות F (74 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן בישולשמן בישול
פירורי לחםפירורי לחם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
3
הסר את חזה העוף מן המחבת, להפריש, ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את היין הלבן לתוך המחבת; מביאים לרתיחה תוך גירוד חתיכות משחי של מזון מתחתית המחבת עם כף עץ. הגדל את הטמפרטורה עד בינונית-גבוהה ומערבבים בקמח. מבשלים ומערבבים עד שהיין צמצם לחצי מהכרך המקורי שלו, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
5
להקציף בקרם ושום ולהביא לרתיחה. מתבלים לפי הטעם עם מלח ופלפל; מבשלים ומערבבים עד מעובה, כ 8 דקות. מערבבים בפרושוטו, תרד, גבינת מוצרלה; לבשל ומערבבים עד הגבינה נמסה והתרד נבול.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרושוטופרושוטו
תרדתרד
גבינהגבינה
שוםשום
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
יוצקים את הרוטב על חזה העוף כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
רוטברוטב

מרכיבים

2ביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פיינטכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקיים מתובליםפירורי לחם איטלקיים מתובלים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרושוטו חתוך לקוביותפרושוטו חתוך לקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם4חצאי חזה עוף פרוסים דק וחסר עצמותחצאי חזה עוף פרוסים דק וחסר עצמות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מוצרלה גרוסהגבינת מוצרלה גרוסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה