קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עוף צלוי ושעועית לבנה עם רוטב יווני

עוף צלוי ושעועית לבנה עם רוטב יווני
עוף צלוי ושעועית לבנה עם רוטב יווני הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 352 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שעועית קנליני, עוף צלוי, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד זיתים יווניים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קערה אחת עוגיות שוקולד שיבולת שועל כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. נסו עוף עם שאלוט קלוי, עגבניות ושעועית לבנה, חזה עוף צלוי עם שעועית לבנה ותרד, ו ירכיים עוף צלויות עם שעועית לבנה, לימון וצלפים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
טפטוף יווני רוטב על תערובת עוף, ולזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מגישים עם פלחי פיתה.
מרכיבים שתצטרך
שילוב של ה-2שילוב של ה-2

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.